Godmorgon

Vilken härlig dag :) Är ledig idag o lillkillen ska åka till farfar en stund, jag o tjejerna ska baka lite hihi sen är det den där tvätten som ska hållas efter också hihi
Men det ser ut att bli en kanonbra dag, solen skiner o det blåser lite en kanonfin höstdag hihi
Håll tummarna för oss nu att vi får huset, annars ska jag ringa på ett annat idag men helst vill jag ha det här, det andra ligger längre ifrån samhället än vi bor nu. Men men vi får väl se hihi ska tipsa min kusin om det i alla fall så får vi se då bor han ju på rätt sida av kommungränsen ifall hihi då slipper han ju betala busskorten till barnen.
Men nu ska jag sätta fart o baka lite ha en underbar dag det ska vi ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0