Underbar morgon :)

Vilken härlig dag solen skiner och fåglarna kvittrar kan det bli bättre :) De små är på dagis och de stora i skolan så nu hamnade jag här en kort stund medans kaffet blir klart, sen blir det att kolla lite på tradera hur det går med de buden jag lagt har hittat ett par jättesnygga skor som jag tror min äldsta dotter kommer använda mer än jag hehe men det gör inget de kommer bli använda i alla fall. När jag hämtar de små på dagis ska vi grädda våfflor har vi bestämt det är ju såå gott, sen i kväll får vi se vad det blir men imorgon har alla bestämt vi ska grilla så vi får hoppas på bra väder så vi kan göra det.. Nä nu är kaffet klart så ha en underbar dag alla det ska jag ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0