Underbar dag med sol och värme

Ja jisses vilken dag vi haft hur underbar som helst, lillkillen och jag var ner på marknaden en stund på förmidagen. Han hittade godis och jag lite kristallstenar och en hematitring (som jag fått lära mig är min månadssten). Är väldigt nöjd med dagen och jag tror de små är det också, lilltjejen är feberfri men har inte återfått sina krafter riktigt än. Men det kommer hoppas vi får lika underbart väder imorgon som vi haft idag, då kan vi va ute hela dan. Nu ikväll grillade vi mums vad gott det var, har längtat hela veckan på det hihi så nu är jag nöjd och klarar mig nästan en vecka innan vi behöver grilla igen hehe. Lilltjejen var jättetrött på dan så hon satte sig i mitt knä och tvärsomnade så de fick va uppe lite längre idag, så jag hoppas de sover lite längre imorgon bitti hihi.. Sitter och kollar på "Dante´s peak" på tvn den är ju hur bra som helst, så nu ska jag kolla klart å¨den och sen krypa ner och sova lite så Natti natt alla sov så gott och dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0