Underbar dag

Idag har vi verkligen njutit av gott sällskap o go mat o det fina vädret :)) Mina små barns farfar med fru har varit här och hälsat på, det va jättetrevligt. De små visade att de kan cykla, lillkillen utan stödhjul och lilltjejen på en stor cykel hihi, de var så stolta och lyckliga. De hjälpte mig att göra en tårta så den bjöd vi på till fikat, det va uppskattat. Lite senare kom mina föräldrar över o smakade på tårtan med hihi Jag kunde ju inte låta bli att grilla idag när det va så fint väder, oh det va så gott mums kommer bli mycket sånt i sommar hoppas jag... Sen har jag pratat med en go vän på telefon, hade tänkt ringa henne senare ikväll men hon ringde mig.. hihi Är så glad o lycklig idag det har verkligen varit en underbar dag,såna här dagar kan man inte annat än älska livet :)) Men nu ska jag krypa ner och kolla lite mer på tv o sen sova så Natti natt sov gott alla underbara människor kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0