Underbar dag

Hej alla glada här är det molnigt idag, men vi hoppas att solen kan titta fram lite på em hihi ska va ute med de små efter lunch hade vi tänkt. De vill leka och cykla ska kolla vad för utesaker vi kan tänkas behöva så man vet vad man ska säga till folk att de ska köpa i present till de små. De har redan varit på mig och frågat vad de ska ha när de fyller men jag vet inte riktigt så vi får kolla lite idag hihi Ska ringa jobbet och kolla om de har lite jobb åt mig den här veckan så jag får några timmar den här månaden så jag kan få någon lön nästa månad, det är inte lätt när man springer på timmar, men vi har lyckats klara oss hittills... Men det ordnar sig på nått sätt, det gör det alltid hihi Nä nu ska jag ta lite av mina hälsoprodukter, känner fortfarande inte av min allergi det är sååå skönt ha en underbar dag nu alla underbara människor kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0