Trötta barn

Oj vad roligt mina små barn haft idag, de har hoppat studsmatta gått en promenad och bara gosat med sin lilla syssling, lillkillen har provsetat en skördetröska o två traktorer han är supernöjd :)) vi har haft en supertrevlig dag och de pratar om o planerat inför nästa resa vi ska dit hihi de är så goa när de planerar redan hehe men nu hittar jag ju dit så vi ska åka fler gånger det har jag lovat :)) När vi kom hem såg jag att det börjar komma upp lite i potatislådan hihi så kul o lillkillen tycker det är jättespännande.. Jag har oxså haft jätte trevligt vi har druckit kaffe setat o pratat o spelat lite spel jag o min kusin, lika mysigt varje gång o träffas.. Synd bara det inte blir så ofta, men vi ska åka dit snart igen det lovar jag tack gumman för en jättetrevlig vistelse kram i massor hihi De små sover så sött nu, så då ska jag passa på o lägga in alla korten i datan jag tog hehe minnet vart nog rätt fullt hehe Natti natt alla sov så gott kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0