Trött

De små sover, de var trötta nu ikväll. Jag känner mig också lite trött så det blir tidigt i säng o sen ligga o läsa en stund, fick lite tidningar av min kusin igår när vi åkte hem. Tänkte jag skulle hinna bläddra igenom de i alla fall innan min lilla tjej får tag i de hihi man vet aldrig vilket skick de är i efteråt hehe Jaha den här veckan gick fort undrar om nästa går undan lika fort hmm hihi ja det återstår ju att se, det är ju inte långt kvar till de stora ska sluta skolan nu, den äldste tror jag har fixat sommarjobb men är inte helt säker min tonårsdotter ska va barnvakt här hemma o hjälpa mig lite... Men nu ska jag dricka lite te o koppla av så Natti natt alla hörs i morgon kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0