Trevlig kväll

Har varit iväg till min moster på produktvisning av hälsoprodukterna jag använder och det va jättetrevligt som vanligt. Och jag kom på där att min allergi har inte gett sig till känna än, men jag ska inte ropa hej än syrenerna har ju inte börjat blomma än hihi brukar va som värst då. Men ska bli roligt och se om jag behöver ta några allergimedeciner i år eller inte, eftersom jag inte behöver ta värktabletter för min värk längre, har nästan ingen värk kvar i kroppen längre och det är jätteskönt. Lilltjejen hade inte velat sova, men hon hade somnat strax innan jag kom hem sa tonårstjejen som var barnvakt... Typiskt när hon varit dålig hela dan att hon ska få energi i massor precis innan hon ska sova hihi men men det är tur jag har min tonårstjej som kan hjälpa till och va barnvakt ibland, så jag får komma iväg och ladda mina batterier. Nä ska nog krypa ner och försöka sova lite så man kan orka med morgon dagen Natti natt alla sov gott och dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0