Tradera

Haha idag har vi varit aktiva på den sidan hihi jag fick tag på ett par skor till mig men som sagt jag vet redan nu vem som kommer använda de mest.... Sen har vi fått tag på lite shorts och pyjamaser till de små samt en avslutningsklänning till tonårsdottern. Hon kollade själv och valde den och det vart inte så farligt heller.. Så jag är supernöjd med det men sen har jag legat större delen av dagen för jag glömde bort att jag blir dålig av gurka haha hur jag nu kunde glömma det.... Ingen aning men som sagt när jag kom hem så kände jag mig konstig i magen och då som först kom jag på vad jag gjort. Att jag inte lär mig har ju haft det här i snart 2,5 år nu.. men men nån gång så hihi nä nu ska jag krypa ner och kolla lite på tv och sen sova så Natti natt sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0