Torsdag morgon

Godmorgon alla här är det en aning segt har haft lilltjejen i sängen i natt och hon ligger ju inte still för fem öre hihi Men de små är pigga och alerta och har redan börjat planera vad de ska göra idag hihi man kan ju inte annat än att le när man hör de, så fulla av liv och nyfikenhet... Jag ska själv på möte i skolan idag, utvecklingssamtal för tonårsdottern. Ska bli intressant och se hur det går för henne jag vet att hon har lite problem i vissa ämnen men inte alla. Så vi får väl se hur mötet blir. Ska försöka hinna med och ta en fika hos en kompis också, vi har inte träffats på ett tag så det ska bli kul.. Sen blir det nog att va ute för resten av dagen när lunchen är avklarad, vem vet jag kanske också kan få lite färg på mig och inte bara barnen hihi ha en bra dag alla det ska vi verkligen försöka att ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0