Tisdag

Har klippt den äldste nu i kväll eller rättare sagt rakat av håret haha han gnällde mer än lillkillen gjorde haha men men så är det väl ibland hehe Har varit och hjälpt min kompis packa upp lite och vi fick en hel del gjort även om det vart en del kaffedrickande och rökning och fnitter mellan varven haha men kul hade jag i alla fall.... Fick ett samtal från en kompis som jag inte pratat med på länge oh det är sååå kul och man har ju alltid så mycket att prata om när båda väl har tid att prata haha men det är kul när det väl händer.. Men man får försöka få till det lite oftare men vi har mycket båda två att göra och tar oss inte alltid tid tyvärr.... Men nu ska jag natta lillkillen och sen krypa upp i soffan kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0