Stor tjej

Idag har jag haft utvecklingssamtal med lilltjejen på dagis det var kul hon är ganska uppfinningsrik där med hihi men hon utvecklas som hon ska och har ett stort och bra ordförråd. Så det var jättekul att höra... Men hon börjar bli stor i höst ska hon upp i stora gruppen hua... Hihi men jag får väl acceptera att min minsta blir större hon med som de andra tre blir :)) Hon har lärt sig cykla på sin stora 2 hjuling idag hon var så stolt och glad för det :) Man kan inte annat än bli en stolt mamma då hihi Den äldste tonårskillen har varit till Göteborg idag och åkt en massa berg&dal banor på Liseberg, jag hämta honom strax innan halv 10 nu ikväll så han är en aning trött de gick upp vid 6 i morse. Men han har haft kul o det är ju huvudsaken.. Vi har haft besök av min goa vän här idag, hon hade med sig två små tjejer som hon var barnvakt till. De lekte och busade massor här så min lilla tjej och kille var ganska trötta nu ikväll.... Lilltjejen somnade när vi väntade på att lasagnen skulle bli klar, men hon sov bara en kort stund sen så somnade hon strax efter 7 igen. Lillkillen slocknade strax efter 8 nu ikväll han va jättetrött då hihi Men jag ska nog krypa ner o försöka sova lite jag med ska upp till en kompis o ta en fika imorgon när jag lämnat de små på dagis så Natti natt alla där ute sov gott o dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0