Sovmorgon

Idag tog lilltjejen och jag lite sovmorgon vi sov till halv 9 det va så skönt hihi men jag förstår om hon är trött var mycket aktiviteter igår och mycket nya intryck. men hon sa i morse hon ville åka till sin syssling igen hihi det är ju bra då hade hon roligt i alla fall. Idag blir det en lugn hemma dag med lite plock o städ sen kommer tonårstjejen hem från norrköping, ska bli så skönt. Jag ska väl plocka lite med rentvätt och fixa lite, ska ha en kryddvisning idag men återstår o se om det kommer nån de flesta har redan bokat av tyvärr, men det är ok har redan fått en del ordrar redan så vi får väl se hihi Nä nu ska jag ta o betala lite räkningar usch inget kul men ett måste hehe ha en bra dag nu alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0