Sovmorgon finns det?

Ja ibland undrar jag om det existerar i min lilla dotters värld haha lillkillen kan sova länge men han brukar bli väckt av min lilltjej. Hon är som min tonårsgrabb var som liten hon ska bara ha upp alla sen kan hon lägga sig och vila hihi men inte innan dess... Men de blir ju äldre de här små också och kan sova längre på mornarna. Nu har jag bestämt mig jag ska iväg till arbetsförmedlingen nu i maj och fråga om de kan hjälpa mig med en utbildning jag är intresserad av, den är på 2 år och jag pluggar på distans och är i skolan 2 dar per månad ungefär. Sen är jag utbildad samtalsterapeut. Jag vet att jag passar för det yrket och det fins jobb sen både som kurator på skolor och vårdcentraler. Samt en massa andra områden så det ska bli spännande och se.... Men vi får väl se hur det blir med af.. Idag kommer min tonårstjej hem ska bli kul, och nu i veckan så får vi nog hem lite paket från olika auktioner jag ropat in på tradera. Ska bli kul och igår så beställde vi en badpool till sommaren som vi alla kan plaska i hihi hade lite tur det var rea på en katalog min mamma hade och den fanns kvar så hon beställde den till mig.Ska bli kul att se barnens min när den kommer hihi nä nu ska jag dricka lite kaffe och kolla nyheter på nätet och kolla tradera lite hihi ha en underbar dag det ska vi ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0