Sovmorgon

Idag tog vi lite sovmorgon kan va skönt ibland. Men jag börjar känna mig stressad vi ska till Katrineholm o handla skor till tonåringarna samt kläder till äldste grabben. Sen ska de ta kort till legitimationerna också så det är full rulle o de har inte kommit upp än.... Men det är väl så med tonåringar alltid ute i sista minuten.. hihi Sen när vi kommer hem ska vi fortsätta städa hade jag tänkt mig, vi började plocka leksaker i vrummet i går men lilltjejen tyckte det var tråkigt så hon plockade ut det igen haha så vi gör ett nytt försök idag igen får vi se hur det lyckas hihi Jag o de små har fått i oss lite frukost i alla fall så vi får väl börja tjata på den äldste att han ska komma upp o äta han är den som är segast på morgonen.. Sen ska jag kolla med mamma o pappa när vi ska fira honom han fyllde ju i torsdags.. Morsdagspresenten har inte hunnit komma än så den får jag lämna nästa vecka när den kommer... Men nu ska jag sätta lite fart ha det så hörs vi ikväll kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0