Söndag kväll

Jaha då va den här veckan snart slut, men vi har hunnit gjort en hel del och tagit en massa beslut som är bra, hoppas jag i alla fall, hihi. De små sover sen en stund tillbaka och jag har hunnit få undan en del jobb som jag legat lite efter med, har funderingar på att fixa en egen hemsida men måste fundera lite på hur jag vill ha den.... Får återkomma om det när jag funderat färdigt hihi Har tvättat lite idag och jagat en liten tjej som varit jättetrött och velat sova middag men som jag inte tyckte hon skulle usch vad man känner sig elak då.... men men hon somnade strax innan halv 8 nu i kväll så det är skönt för då är hon utvilad imorgon när hon ska till dagis... Det kan behövas hon busar och står i massor när hon väl är där... Nä nu ska jag nog krypa ner o försöka sova lite jag med så man orkar med morgondagen Natti natt alla sov så gott kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0