Söndag kväll

Jaha då va denna vecka snart slut också... Det går fort, men vad gör det så länge man fyller dagarna med liv hihi Idag har vi bara tagit det lugnt kört hem tonårskillens kompis och varit ut till mina föräldrar på en fika, passade på att titta lite på deras blommor som kommit upp i rabatterna... Ser ju hur mycket som kommit upp i liljekonvalj lådan här hemma, men inget har hänt i potatis lådan.. jaja vi gör ett nytt försök nästa år igen hehe funderar lite på vilka kryddväxter jag vill ha men jag vill nog ha gräslök, nån mer basilika, saliva kanske hmm ja det finns ju en massa o välja på men en del luktar så starkt och de ska ju va inne på verandan hade jag tänkt mig så vi får se... Kanske nån gurkplanta kan vi ta också ja det finns ju så många olika växter man kan välja mellan... Men vi får se vilka det blir hihi Nä nu ska jag läsa saga för lillkillen innan han ska sova ha en trevlig kväll o Natti natt kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0