Solig morgon

Godmorgon alla idag vaknade jag av att lilltjejen satt och pratade med mig, hon va piggare idag än igår så det går ju åt rätt håll i alla fall.. Så vi pratade lite sen ville hon se "Dora" på tvn hihi bara och gå upp, sätta på tvn åt henne och fixa kaffe åt mig hehe Får se vad vi ska hitta på denna dag. Tonårstjejen har nått i skolan som heter VHA de hjälper andra. Hon ska baka här hemma och jag ska betala 100:- kr som hon ska lämna i skolan och sen ska skolan skänka alla pengar de får in. Tänk de hade sånt när jag gick i skolan med hihi och det är ju över 20 år sen, men det är bra tycker jag. Och vi blir glada vi får lite nybakat fika bröd. Hon skulle väl göra kladdkaka och småkakor och ev bullar haha jag tyckte det räckte med kladdkaka och en sorts kakor men vi får väl se vad det blir... Ser ut att bli kanonfint väder idag med så vem vet vi kanske kan grilla ikväll, mums.... Nä nu ska jag ta lite kaffe så jag vaknar ha en underbar dag alla där ute kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0