Shopping

Idag vart det en bra dag vi hann med mycket fick hem en ny dammsugare och lite mer mat samt hämtade ett paket med kläder till lilltjejen igen hihi men nu har jag köpt massor med kläder så nu är det lugnt ett tag, men man rycks med lite när det blir så billigt på tradera.. Men nu har vi kläder till de båda små fram till i höst i alla fall sen blir det mer shopping hihi Det har varit en lugn dag men det har regnat så vi fick va inne till lilltjejens förtret hihi hon ville va ute ändå, men jag slipper vattna blommorna ute i alla fall hehe nått positivt med allt regn det växer så det knakar i våra krukor och lådor.... Sitter med en kopp kaffe o njuter av kvällen men jag funderar på om jag kanske skulle krypa ner och läsa lite så jag säger väl Natti natt till alla nu redan hihi kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0