Regnig kväll

Det har varit mulet och grått nästan hela em o kvällen men det gör inget då får jag tända lite ljus o mysa lite i soffan hihi Har inte gjort så mycket idag var upp till min kompis o fikade lite o sen hem och hämtade tonårssonen så han kom till skolan och sen hämta de små, fixa lite lunch och bara softat.. Hade en gnällperiod här på em, tycker synd om min kompis som fick lyssna men hon är så snäll o låter mig avreagera mig lite hihi tack gumman tur jag har dig o alla andra mina kära vänner :)) Men nu ska jag softa lite på soffan o glo på tvn o bara ägna mig åt mig själv hehe de stora ska kolla på film så jag får soffan o tvn här själv sååå skönt hehe Imorgon ska vi in till Katrineholm och köpa lite avslutningskläder till tonårskillen o skor till båda mina tonåringar, sen blir det en tripp till Lidel o kolla vad för kul de har där hihi ha en fortsatt trevlig kväll alla o natti natt sov gott o dröm sött sen när ni kommer dit :)) kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0