Pigga barn

De små sover men ikväll va de inte särkilt trötta lilltjejen somnade i bilen när vi åkte hem från mina föräldrar, typiskt den resan tar max 15 min och hon hinner somna ändå haha jaja men hon va vaken till halv 10 nu ikväll så det kommer bli en tuff dag imorgon då hon är jättetrött hela dagen, så jag får verkligen försöka göra mitt bästa för att hon inte ska somna haha hur jag nu ska lyckas med det.. Men men det problemet tar vi i morgon.. Har varit lite nostaglisk nu ikväll settat och löst korsord och lyssnat på en massa låtar som min mamma spelade när jag var lite haha massor med flamingo och dansband och annat som hon lyssnade på hade riktigt kul.. Men frågan är om min tonårsgrabb gillade det såg hans min haha den va obetalbar... Den skulle min mamma sett haha Men de små gillade en del vi stod och dansade och sjöng här i köket hehe undrar vad min granne tänkte på haha han trodde nog det slagit runt rejält för mig hahaha ja men det bjuder jag på i såna fall... Har pratat med min lillebror idag och jag skulle verkligen vilja åka ner och hälsa på de men jag har inte råd som det är nu.. Får se hur det blir längre fram i sommar om vi är lediga samtidigt så kanske.. Eller om de kommer upp vi får se.... Nä nu ska jag nog krypa ner o försöka sova så jag orkar med morgondagen Natti natt sov gott och dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0