Ny vecka, nya utmaningar

Godmorgon alla saknade fågelsången i morse det har regnat så jag förstår om de vill hålla sig inne hihi men de får gärna kvittra lite när jag kommer ut man blir så glad över att höra sånt... Jaha nu är det ny vecka, tycker tiden går så fort men men man hinner ju njuta av tillvaron det är väl huvudsaken... Nu kom lillkillen och pratade lite vi har lite sovmorgon idag de ska inte va på dagis förrän 11 så vi ska ta det lite lugnt här hemma o njuta av lugnet hihi. Han drömde mardrömmar i natt så han kom in till mig, men han kom inte ihåg vad han drömt när jag frågade varför han gråtit... Lilltjejen mår inte bra det är pipigt och gnälligt värre idag.. Men de ska till dagis ändå eftersom jag ska på möte med tonårsdottern idag. Men jag får nog va hemma och på vab i morgon.. Inget vidare men vad ska jag göra... Få försöka jobba lite nästa vecka istället. Ska iväg med lite folk på produktvisning för hälsoprodukterna jag använder, ska bli skoj. Det kommer en kanonduktig tjej från Örebro och hon är kanonduktig.. Nä nu ska vi fixa lite frukost ha det bäst kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0