Myspys

Lillkillen orkade va vaken till 9 sen slog han ihopp som ett korthus hihi han va så trött men ville inte erkänna det hehe men vem kan det haha lilltjejen somnade väl runt 8 så det va nog ok att han somnade då så vi fick lite myspys med gottigott och tv :) Såg "Så ska det låta" och Kevin Borg var med, får gåshud så fort han öppnar munnen och sjunger lite brr vilken röst.... Har settat och farmat lite men känner mig helt slut så jag funderar på om jag ska lägga mig en stund i soffan hos tonårskillen, som vart hemma idag, och glo lite på tv.. Ja det ska jag nog men risken är väl att jag somnar där haha Nä ha en trevlig fortsättning på eran kväll nu så hörs vi imorgon kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0