Morgon pigg dotter

Imorse vaknade lilltjejen vid halv 6, usch vad jag va trött men jag fick henne att ligga till strax efter 6 i alla fall, sen va det bara o kliva upp o sätta på tvn så hon kunde titta på sitt älskade Dora hihi Lillkillen vaknade inte förrän halv 8 så det va skönt. Han behövde sova lite han va så trött i går, han låg o kollade på film med storebror och lillasyster. Men han höll på att somna flera gånger. Det åskade lite igår det är mysigt på ett sätt o ändå lite skrämmande hihi man är ju uppvuxen med lite förmaningar vad det gäller hur man ska göra när det åskar haha pratade med en go vän igår och vi diskuterade det hihi jösses hur tiderna förändrar sig.... Men man ska nog ha lite respekt för åskan i alla fall blixten den är hemsk när den slår ner..Nog om det nu hihi idag ska vi på vårfest på dagis och sen åker vi till min käre kusin och hälsar på ska bli kul, både jag o de små ser fram emot det :)) Ha en bra dag alla nu kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0