Morgon pigg dotter

Usch vad jag är seg idag men jag får nog skylla mig själv satt o kollade på melodifestivalen. Men det bryr sig inte lilltejejen om hon vaknade halv 7 i morse och tyckte vi skulle gå upp då.... Men nu har de små ätit frukost o jag fick en morsdags present av lillkillen som han gjort på dagis det är ett kort med torkade blommor som är inplastad, den är jättefin... Man blir lite rörd när de gör sånt :)) Idag ska vi städa och fixa lite här hemma, de små barnens farfar ska komma o hälsa på med sin fru.. Det ska bli trevligt. Så vi ska fixa en tårta innan de kommer hade vi tänkt. Men nu ska jag ta o dricka lite mer kaffe så jag piggnar till o kan städa o plocka bort alla leksaker som har kommit in i vardagsrummet igen hihi ha en bra dag alla där ute nu kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0