Lördag

Jaha så va det lördag idag, lilltjejen vakna redan 6 i morse men låg kvar och gosade till halv 7 sen kom lillkillen och satte på tvn hihi så jag kunde ligga till 8 i alla fall, skönt... Men idag funderar vi på och åka ut till mina föräldrar och ta en fika, vi får se hur det blir.... Min lillasyster var här igår och hämtade trehjulingen och polismotorcykeln, det är skönt när man blir av med de grejorna nu är det bara traktorn kvar den skulle hon hämta senare... Hennes lilla kille fyller på måndag så vi ska väl hitta på nån present också ingen aning vad man ska köpa han har ju massor med saker.... Men vi kommer nog på nått... Det brukar vi göra hihi det är inte så svårt att köpa presenter till en 2åring.. Men det ser ut att kunna bli en bra dag idag det blåser inte lika mycket som igår, och solen skiner så vi får hoppas.. Nä nu ska jag ta lite kaffe och njuta lite när de är lugna och kollar lite tv efter frukost hihi ha en bra dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0