Ljuvlig dag

Idag har min tonårsdotter och jag varit på möte, det var ett bra möte. Sen så skulle hon ta kort till legitimationen, men den var tydligen nerlagd här haha typ för över ett år sen så mycket hänger vi med vad som händer i våran lilla by hahahaha men men det får vi ta nästa vecka då vi ska in till grannkommun och kolla skor till avslutningen. Det var skönt här ute i kväll man vill inte gå in när man måste och de små tyckte jag var jättedum som sa att vi måste gå in och göra iordning de för natten det var ju inte mörkt ute det var ju dag, det var ju ljust ute haha det här kommer vi få problem med i sommar tror jag hehe Men ikväll har jag bestämmt mig för att lägga mig skapligt och läsa lite ska iväg med en kompis och handla lite i morgon, det ska bli skönt att få komma hemifrån en stund utan barn och bara gå och strosa även om det är Willys hehe ha en trevlig kväll alla nu kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0