Ledig dag

Idag blir det en lugn dag vi ska in till katrineholm och handla en ny dammsugare, och kolla om vi kan hitta gatukritor. De var slut när vi var och handlade i torsdags. Mormor ska följa med så det blir nog kul för henne haha sen får vi hoppas det spricker upp bland molnen idag så vi kan få lite solsken till em då vi ska va ute o leka hihi Sen längtar jag efter att min bok jag ropade in på tradera ska komma, jag har ropat in en del grejor men vi kommer billigt undan, fick hem ett klädpaket till lilltjejen jag gav inte ens 100 kr och det va värt minst 400 kr så även om det är begagnat så vissa kläder märks inte att de är använda, det va med en Hello Kitty tshirt och den såg inte ens använd ut så hon vart jätteglad hihi nu väntar vi på att det stora klädpaketet till lillkillen ska komma men det dröjer nog tills nästa vecka hihi Nä nu ska vi käka lite frukost o njuta av dagen ha en kanonbra dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0