Lång dag

De små var trötta ikväll, kom inte hem från Hallsberg förrän strax efter 4 så vid halv 5 hämtade jag de... De är ju vana o va hemma på em hihi så det va lugnt o skönt fram tills vi hämta tonårsdottern, då vart det fart på lilltjejen.. Men som sagt vi var ju till Hallsberg, jag gillade rektorn o lärarna vi träffade. Skolan var helt ok o de verkade tycka tonårskillen gjorde ett bra intryck, så jag hoppas han kommer in på den linjen han vill gå. Men det återstår ju att se vi får slutgiltigt besked runt midsommar tror jag det brukar komma. :) Men för hans skull önskar jag han kommer in så han inte tappar lusten att fortsätta plugga och få en utbildning. Jag är ganska trött nu funderar på o krypa ner o sova ska ha utvecklingssamtal på dagis för lilltjejen imorgon kanske skulle va lite klar i huvudet då hehe så Natti natt alla sov så gott o dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0