Kväller

Har settat o pratat med en kompis som jag känt länge hihi vi pratade om allt möjligt, även sånt jag inte brukar prata om. Men det kändes ok, men tiden gick väldigt fort hmm konstigt den gör det när man har trevligt.. Nu ikväll när jag skulle fixa ordning lilltjejen kunde vi inte hitta henne, jag och lillkillen letade och till slut hittade han henne. Hon hade krypit in under min säng och somnat hihi hon var så trött, men det var bara och dra fram henne och bära in henne i hennes säng hihi Men sen kollade min tonårsdotter på film med lillkillen så då passade jag på och vilade en stund... Men nu känner jag mig ganska trött ska nog krypa ner och försöka sova lite så Natti natt alla sov gott och dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0