Jäkla larm till mobiltelefoner

Och glömska tonåringar. Usch vad hemskt det är när man vaknar av ett larm som inte är ens eget... Men det tog ett tag i morse innan jag fattade vad det var som lät hihi men när jag kom underfund med det så vart jag lite irriterad. Men det gick över väldigt fort, jag hade ju en liten tjej som ville titta på tv så det va bara och gå upp och sätta på kaffe så man kunde vakna lite och göra lite nytta hehe Så på sätt och vis var det bra larmet hoppade igång så jag fick göra lite innan de andra vaknade hehe Funderar på om vi ska kolla nån film idag och vad det blir, hmm ser ut att kunna bli mer regn idag. Det regnade och åskade ganska mycket i natt men jag har sovit som ett litet barn, hur skönt som helst... Nä ska ta och kolla lite på tradera om jag hittar nått kul ha en bra dag kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0