Grå morgon

Ja idag var det lite grått ute men det kan ju blir bättre solen kanske tittar fram senare, hoppas det så vi kan va ute o fortsätta leka o rita våra konstverk hihi Ska på möte med tonårstjejen idag så de små börjar inte på dagis förrän halv 12, så det blir en lugn morgon o fm hehe Hade tänkt lägga ut lite kort på våra konstverk vi gjorde på asfalten i går men jag hittade inte datasladden men jag ska kolla om jag hittar den idag.. Känner mig lite mörbultad idag känns som jag varit slagsmål inatt hmm undrar vad jag haft för drömmar hihi ja inga jag kommer ihåg i alla fall hehe brukar va så... Men jag längtar tills jag får hem böckerna jag ropat in p åtradera så jag kan sitta på altan och slappa lite på kvällarna och läsa lite hehe ha en kanonbra dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0