Godmorgon

Idag fick jag sova lite längre, lilltjejen kom inte in förrän halv 7 i morse och kröp ner och somnade om... Det var skönt.. Har sovit hur skönt som helst, behövde nog det hihi jag va ganska trött i går kväll... Hade tänkt kolla på film men det vart som så jag satt i telefon istället men det var ett verkligt givande samtal, tack för det gumman kram Men idag vet jag inte vad vi ska hitta på, lilltjejen har inte blivit frisk men det är antagligen växtvärk i kombination med förkylning, ingen höjdare men vi ska väl sysselsätta de med något så de inte tycker de har tråkigt. Vi får väl spela spel och kanske baka något, ja vi får se men de vill väl kolla film igen haha lilltjejen är helt i Barbiefilmer nu kan se de hela tiden... Haha vi andra har lessnat de går hela tiden men hon ska se de om och om igen hehe hon lessnar aldrig... Nä om jag skulle fixa lite frukost nu när de båda små har vaknat hehe ha en bra dag i regnet alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0