Godmorgon

Idag väckte lilltjejen mig genom att hoppa i sängen o skrika att hon ville se Dora haha sen när hon väckt mig då gick hon in och satte på tvn själv hahahaha vad ska man säga... Idag ska jag tvätta upp lite mer och sen blir det väl utelek när vi ätit lunch antar jag, det ser ut att kunna bli en fin dag men det kan ju ändras ska hämta paket idag med kryddor vi beställt, sen blir det till att leverera det imorgon eller ikväll. Får se om lillkillens kläder kommer den här veckan o min bok jag vann på tradera. Ska betala in lite sällskapsspel jag vann i går, det är ganska kul men man får passa sig så man inte handlar för mycket. Det finns ju massor man vill ha men har inte alltid råd så man får akta sig lite, men vi har kommit över en hel del kläder billigt så det är skönt. Men nu ska jag ta lite mer kaffe så man vaknar ordentligt hihi ha en kanonbra dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0