Glad o go hehe

Hej alla glada idag har jag och en kompis varit och handlat lite samt jag har betalat in en del vi ropat in på tradera... Det blir ju en del men vi kommer billigt undan hihi Lilltjejen va trött hon somnade när vi kom hem så hon har inte hunnit äta lunch än, men jag får värma när hon vaknar... Ser fram emot att få hem en jacka till lillkillen jag ropat in det är med spindelmannen på han kommer bli så glad för den hehe han bara älskar spindelmannen hihi och lilltjejen har Hello kitty som favorit hihi ja det är kul ibland med barn. Jag fick det jag ville ha i alla fall ha hem mer bricketter så vi kan grilla hihi men jag glömde köpa hem mer tändvätska jaja det får jag ta nästa vecka när vi ska handla kläder till tonårskillen, måste ju ha lite nytt till avslutningen... men nu ska jag gå ut i det fina vädret och låta solen smeka min hy hihi så jag kan få lite färg i alla fall ha en underbar dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0