Fullt upp hihi

Idag har det varit fullt drag ända sen vi kom från dagis hihi jag försökte prata i telefon med en kompis när de små var ute men det fick jag inte de bara prata i mun på varann o lilltjejen låste ut oss, men vi kom in till slut haha lilla skitungen. Sen försökte jag läsa lite men det fick jag inte heller. Haha så idag har de verkligen hållt sin mamma fullt sysselsatt. Sen hämta vi tonåringarna vid 7 så de fick vara uppe lite längre de små så de kom inte i säng förrän halv 9 nu ikväll så vi får se hur trötta de är imorgon. Men men det är väl sånt man får ta ibland hehe Solen har verkligen visat sig från den fina sidan idag, det va hur ljuvligt som helst där ute på trappen de få stunderna jag fick sitta still hihi, men nu ska jag nog krypa ner i soffan o glo lite på tv o sen blir det sängen med en bok så Natti natt alla underbara människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0