Försov mig

Usch vad dum jag kände mig när min mamma ringde i morse o frågade vart jag var, hade lovat hämta henne på bilverkstan och köra hem henne vid 7, men jag hade totalt glömt det igår kväll när jag satte klockan på ringning.... Ja ja men det gick ju bra ändå hehe hon fick följa med mig hem till mina sovande smågrisar hehe Lilltjejen vart överlycklig att mormor var här när hon vaknade, det hade hon inte räknat med hihi Men nu är mamma hemma hos sig de små är på dagis och jag är själv hemma, ska fixa lite med tvätten hade jag tänkt mig men det kan jag ta på em hihi orkar inte nu.. Vi ska hämta mormor sen, så hon får hämta morfars bil på verkstan det blir väl runt kvart i 4 så hon hinner hämta den innan de stänger.... Det ser ut att kunna bli en fin dag idag det innebär utelek sen när vi ätit lite lunch, får se om vi orkar baka nått idag kan va gott med lite em fika sen hehe ha en bra dag alla det tänker vi ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0