Feberfri

Godmorgon idag är lilltjejen feberfri det är så skönt men hon är så full av upptåg istället hihi men det är som det ska.. Nu har hennes eksem blommat ut igen usch lider med henne hon kliar sönder sig så det är bara o smörja henne och se glad ut och hoppas hon inte kliar sönder sig ännu mer... Idag ska vi baka ännu mer men vi får se hur det blir med det, är fint väder ute så vi ska gå ut också så de små får leka och cykla lite... Men jag hinner nog baka lite sen ändå hihi Ska ta mina dunderdrycker så jag känner mig piggare sen kan jag nog sätta fart och baka innan vi går ut hehe, ska ringa runt lite och kolla om jag kan ha en presentation av produkterna veckan som kommer annars vet jag att min moster ska ha en den 10 så då får jag rikta in mig på att bjuda in folk dit istället ha en bra dag det ska vi ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0