Fågelkvitter härligt

Godmorgon alla idag kvittrade fåglarna så fint igen och solen lyser så fint :) man bara njuter av tillvaron såna här dagar.... Lilltjejen har fortfarande feber så vi får hålla oss inne men hon kanske kan få gå ut en liten stund senare får se, lite frisk luft är nog bara nyttigt för henne. Men lillkillen ska få gå ut han kommer klättra på väggarna annars hihi Han vill ut och cykla, vilket han blivit riktigt duktig på. Det tog inte lång stund innan han fick kläm på att cykla utan stödhjul. Lilltjejen får jag väl göra något inne med medans han är ute en stund innan lunch sen får vi se hur hon är om hon orkar gå ut.. Men en liten stund tycker jag ska hon nog orka. Då kan jag passa på att vattna växterna på altan medans de är ute. Lillkillen har börjat samla på frimärken och klistermärken så varje gång jag får brev eller paket ska han kolla om det finns frimärken som han kan klippa ut hihi tur att jag har budat en del på tradera så vi får hem en del paket haha i går var det nog rena julafton för honom tror vi fick 5 eller 6 paket med frimärken haha han hade fullt upp att klippa ut alla frimärken :) Så det börjar bli lite i hans samling nu.. Kommer själv ihåg hur det var jag samlade ju på bokmärken hade säkert 3 pärmar fullt, tror jag gav det till tonårstjejen när hon var mindre haha Nä nu ska jag ta lite kaffe och njuta i fulla drag av solen ha en underbar dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0