Avatar

Idag har jag hunnit kolla på Avatar den va kanonbra, kan varmt rekomenderas. Synd bara jag missade den på bio så jag hade kunnat få se den i 3D. Men men det får jag väl ta med nån annan film senare istället... Ungarna gillade den med i alla fall tonårstjejn o lillkillen, lilltjejen sprang mest runt och hittade på bus hihi men hon somnade sött sen i alla fall hehe Men snart kommer min tonårskille hem med en kompis de ska Lana i helgen uch två tonårsgrabbar som sitter uppe halva nätterna och sover hela dagarna haha jag har inte förstått mig på det där nöjet.... men men de har trevligt och är hemma jag får väl vara glad för det lilla hihi... Tonårskillen ska fixa virusprogram till min lilla dator, en notebook, sen ska min tonårstjej få den hihi hon va så glad har varit utan dator och bara settat vid våran stationära men inte lika kul då mamma kan komma in och kolla vad hon gör hehe Nä ska ta och glo lite på tv nu innan de kommer sen lär jag väl inte komma ut på internet antar jag, ha en trevlig kväll alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0