Äntligen fredag

Idag blåser det massor, satt förut och kollade tradera och hörde bara hur det rasslade till ute. När jag gick ut så hade grillen blåst omkull jättekul det va kol överallt, och locket hade blåst över till altansidan haha bara och springa och jaga den tur ingen såg mig, måste sett roligt ut... Men vad ska man göra bara le och se glad ut haha...' Lilltjejen var trött så hon somnade i soffan men det gör inget är ju som sagt fredag så hon kan va vaken en stund längre ikväll... Då kan vi mysa lite och bara titta på tv.. Har lovat de vi ska göra en kladdkaka sen så vi kan ta lite te och det sen ikväll, mums vad gott.... Tonårstjejen ska iväg till Norrköping idag de skulle gå på teater ikväll tror jag det va, hoppas hon gillar det. Och tonårskillen skulle ev iväg ikväll han med så det blir nog bara jag och de små hemma ikväll... Men vi hittar alltid på nått kul får se vad vi ska göra... Nä nu ska jag fortsätta här men vi får se om jag hinner skriva lite ikväll kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0