17 år

Ja nu har vi haft lite sång och firat av våran 17 åring men det blir mer i kväll.. Tänk vad länge sen det va man var 17 haha hela 20 år sen... men men det är ju tur man inte är det längre haha men det är hemskt vad tiden går fort ibland undrar hur man ska hinna med allt hihi jag tycker ju inte det är länge sen han va liten och sprang runt och gjorde en massa bus... haha men men han är på väg och bli vuxen.. Och det får väl jag acceptera även om jag vill han ska va liten i många år till haha men det är väl bara jag som är egoistisk antar jag haha... Men jag får väl börja tänka om och låta barnen växa upp och försöka acceptera läget haha hur jag nu ska klara det haha Men idag får vi umgås med vänner och bekanta som kommer och ska fira våran son som inte är liten längre hihi ha en bra dag alla nu det ska vi ha kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0