Vilken kväll

Härligt med uppmuntran o stöttning, vi hade konferans nu ikväll det va trevligt. Vi kommer ha mycket sånt nu då vi ska stötta varann och hjälpas åt att bygga organisationen fortare så vi kommer upp i våra mål. Det är jättekul :)) Idag har vi inte gjort så mycket jag o de små vi spelade lite spel skjutsade hem min kusins son då hans moppe gått sönder o vi fick inte tag i hans far... Men det gick ju bra det med hihi lilltjejen sov hela tiden o när vi kom hem la hon sig på kartongen med alla utekläder som vi ska bära upp på vinden, det såg för roligt ut hihi men hon sov gott i alla fall. :)) Men nu ska jag nog ta min bok o krypa ner o läsa lite innan jag somnar imorgon ska jag prata med mer folk om de vill lyssna på en presentation, vi ska ha en på söndag hade vi tänk oss.... Så Natti natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0