Underbar morgon

Med lite inslag av gnäll o bråk hihi ja lilltjejen va i sitt esse i morse hon styrde o ställde med alla men nu har hon fått i sig lite frukost så nu kopplar hon av vid tvn hihi Jag känner mig så laddad idag ska ha folk här idag som ska få höra lite om produkterna jag använder det ska bli så kul, och jag hoppas verkligen att de blir nyfikna och vill använda det själva. Fick ju reda på sommarpromotion igår och jag vill verkligen åka till usa. Så det har jag som mål och jag kommer verkligen jobba mot det. Så idag blir det umgås med barnen och sen ska min tonårsdotter hjälpa mig o ta hand om de små när allt folk kommer :)) Det är snällt, hon vet att jag verkligen vill jobba med detta så vi får se hur kvällen utvecklar sig. Men nu ska jag ta och göra upp lite planer så får vi se ha en underbar dag alla goa människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0