Sovmorgon

Idag tog vi lite sovmorgon det va skönt. De små sov till strax innan 8 så det va riktigt skönt. Ska försöka få ungarna att äta så vi kan komma iväg o handla lite innan midsommar, men de verkar inte va hungriga hihi men men de kommer väl när de blir det.. Ska jobba kväll idag sen blir det att hämta den äldsta sonen som varit på LAN, ska bli skönt att få hem honom igen hihi även fast han är 17 så känns det när han inte är hemma hur ska det kännas den dan han flyttar sen då... Hm ett problem jag får ta senare i livet men han är inte liten längre o det får man ju acceptera.. Hihi ja så det kan va xet ringde i förrgår o ville prata med barnen det va lite svårt då jag va på väg till akuten med en kompis som va dålig, men han va tvungen att ringa o kolla om barnen va på dagis igår. Jag blir så trött varför ska jag ljuga om en sån grej?? Han är bara för mycket ibland, men igår åkte han på semester så det är skönt jag slipper honom i nästan 3 månader nu, men jag tycker synd om barnen som inte får träffa eller prata med honom på så länge.... Jag blir lessen för deras skull han förstår inte att barnen vill träffa honom även under sommaren.. Jag tycker det är kul att han har möjlighet att åka utomlands o va borta så länge men han tänker inte på barnen o sen när han kommer hem ska han börja bråka... Jag blir så trött... Men men vi får väl se hur det blir vi har ju fått en tid i september på socc så då ska han väl sitta o tycka synd om sig själv som vanligt. Men jag orkar inte sitta där varje gång han missköter sig jag sa det till honom oxså vi kan lika gärna gå direkt till tingsrätten den här gången så får vi schema på en gång o sen är det bra o inget mer tjafs... Ja eller hur det lär det bli än då men jag orkar inte sitta på socc i flera omgångar o han inte bryr sig om barnen... Men men han kanske har förändrat sig efter sin ledighet o ska ta sitt ansvar o ha barnen med gämna mellanrum som det varit under våren har det varit väldigt lite umgänge.. Han har fått fler tillfällen men inte velat ha de.. Jag kan inte förstå det.. Men men det är ett annat kapitel hihi Nä nu ska vi snart åka o handla lite hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0