Sovmorgon

Idag tog jag o lillkillen sovmorgon hihi Det va skönt, han va uppe ganska länge igår så han va trött. Men idag måste vi tidigt i säng alla de ska till dagis imorgon. Den här veckan som kommer sk de va på dagis mycket det ser de fram emot, de gillar verkligen det o jag är så glad för det så man inte har barn som gråter så fort man ska lämna de där. Det hade jag inte klarat. Men livet är ju så ibland, en del barn haar separationsångest när mamma ska börja jobba igen efter mammaledigheten. Jag vet att lilltjejen hade en sån period när hon började o det va jobbigt att lämna henne på dagis då. Men det gick över så det va skönt o nu är det inga problem....... Idag ska vi va ute o leka lite hade jag tänkt det ser ut att bli en fin dag solen skiner o fåglarna kvittrar, o de små har ätit frukost så nu får jag sitta själv med datorn o mitt kaffe så jag vaknar hihi kan det bli bättre eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0