Sovmorgon

De små tar sovmorgon idag, ingen av de har vaknat. O jag sitter o njuter av tystnaden o en kopp kaffe hihi Vi höll på i deras sovrum igår med tvätt, gick igenom lillkillens byrå o plocka bort allt som var för smått o la in allt nytt det vart ganska fullt hihi konstaterade att vi inte behöver köpa så mycket till han förutom höstskor o jacka, mössa o vantar vi har en full garderob. Ganska skönt nu ska jag handla lite till tjejen bara o vi har en del men lite till behövs. Idag ska vi handla lite i grannkommun o sen njuta av dagen :) Får se om vårat besök kommer i morgon eller inte de skulle kommit idag men fick något förhinder, hmm inget ovanligt men men vi får se.... Funderar på om vi ska kolla nån film i kväll med de små o mysa lite.. Har ju beställt en del filmer får se om de kommer ska hämta paket idag, med de smås party tillbehör som vi ska ha när det blir barnkalas hihi jag ser fram emot alla kalas vi ska ha, mycket skoj blir det. Nä nu ska jag ta lite mer kaffe o njuta av tillvaron hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0