Söndag kväll

Oh vart tog helgen vägen, den försvann väldigt fort men det börjar ju en ny vecka med nya möjligheter, det känns kanonskönt. Hoppas jag kan få med mig en del folk till på söndagens produktvisning vi ska ha och ev om det blir en på tisdag så ska jag kolla om nån vill följa med :)) Nu börjar det verkligen röra på sig så det känns skönt. De små, tonårskillen och jag har varit iväg o tagit premiärdopp i mormor o morfars pool, det va +30 i den sååå skönt de små ville inte alls gå upp men vi locka med lite glass o då gick det men sen tyckte de att nu vill vi bada mer haha men klockan va ganska mycket så det får bli en annan gång istället :)) Nu ska jag ta o krypa ner o läsa lite så Natti natt alla sov gott o dröm sött :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0