Söndag kväll

Jaha nu va denna vecka snart slut, men en ny börjar snart med nya möjligheter hihi Vi har grillat nu ikväll o det va så gott, de små åt massor de gillade verkligen det. :)) De små vill inte riktigt sova men de somnar nog snart. Hoppas jag hihi sitter o jobbar lite hemifrån så det är skönt när jag slipper åka hemifrån o nu börjar det gå riktigt bra hihi Det är så kul nu vi har haft möte idag i våran gruppp o det va riktigt trevligt, mycket prat o skratt o lite bollkastning hur vi vill lägga upp allt jobb, det är så skönt att kunna planera o få allt o stämma redan nu så man vet vilka dagar o tider man ska jobba tillsammans o vart man ska va o vilka tider.. Det här jobbet älskar jag till 100% Men nu ska jag försöka få de små att sova så jag kan jobba vidare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0