Rolig dag

Idag har de små varit på dagis o sen hade vi utvecklingssamtal med lillkillen :) Det va bara positiva saker hihi väldigt kul att höra. Man växer lite som mamma hihi Sen fick vi åka o hjälpa mormor o låsa upp hennes skåp på jobbet så hon kunde byta om o åka hem hihi hon glömde de i skåpet i morse när jag låste hehe vi pratade så mycket så hon glömde bort de hihi men det löste sig väldigt bra ändå hihi sen följde vi med henne hem o då glömde vi bort jordgubbarna hos mormor o morfar hihi men det gick det med hihi Lilltjejen sover o jag o lillkillen sitter vid varsin dator, jag bloggar lite o han spelar spel hihi o man har lite svårt att hålla sig för skratt åt hans komentarer till spelet han spelar hihi Nä nu ska nog jag med spela lite spel hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0